sobota 2. května 2015

Inspirace & Odhodláni

Inspirace: 

V tomto případě nečekejte obrázky a fotky tumblr holek a fitness celebrit. Inspirací jsou pro mě zejména dvě slečny: Lucka a Marri. Obě mají své příběhy a to, co dokázaly, pro mě znamená více, než by si běžný smrtelník mohl představit. Marri mi ukázala, že to jde i rychle, když má člověk správný přístup a Lucka mi dala odvahu nedávat si malé cíle. A právě těmito dvěma slečnami se hodlám na své cestě řídit.

Odhodláni: 

Mám za sebou už nespočet pokusů, několik promarněných měsíců ve fitku (nebyly zbytečné, jen jsem je nevyužila naplno, jediný klad je ten, že jsem si vypracovala pevný zadek, haha) a tolik zklamání, že bych mohla vyprávět... jenže nelámu si hlavu. Tentokrát to vyjde. A když ne, je tady ještě příště. Nezáleží na tom kolikrát udělám chybu, jen na tom, jestli se vzpamatuju a zkusím to znovu. To, že něco dělám, se počítá. Je to pořád lepší, než nedělat nic. (Pro start příliš optimistický přístup, ale všechno lepší, než žádný přístup).

Chci se zaměřit nejvíce na stehna, paže a břicho. Budu začínat s Jillian, stará dobrá klasika, která pomohla už nesčetněkrát, tak proč ne o jednou víc, každopádně k tomu přidám i trochu čerstvého závanu v podobě jiných machrů v tomhle oboru.


Vaše Talita


Žádné komentáře:

Okomentovat